Blinking Cute Box Cat

sedihnye.....!!!!

waaaaa..hari ini ade larhh hari yg menyedih kan bagi aku...!!!..yela sebab kelas saia 5PPN 1 menangis berjemaah..dan berhenti menangis secare berjemaah...!!!...errrr...yela  kami telah membuat cikgu account touching walauponn cikgu tu practical tp dye ade tahap kesabaran jugak...!!!...pape la bebudakk nie pasal bende kecik pon nak gadohh..tp..tak bole la sala kan hall tu jew...saia sekelas pon bersala jugak..yelarhh..tak nak denga ckp cikgu uh..tau la cikgu uh cikgu practikal..at least,,,,hormat la dye..sebab niat dye baekk..dtg skola nakk mengajar..!!!.....

hurghhhh bengang..klo bengang atau pon terlmpau mara..aku mule la nakk nangisss......!!!..time dweorg pujok cikgu akaun uh aku bkn tak nak pujok tp...dweorg pujok sambil menangiss..aku mne bole tengok member nangis wooo...nnt aku pon nangis sekali....sementare aku nakk hilangkan kesedihan aku nan rase bersalah..aku cube untuk tersenyum..dengan tergelak ketawa...bagi mengilang rase bersala dan kesedihan aku...tp bile aku gembire ade pulakk yg mara....

weyhhhh koe pk aku x dew prasaan sedih + bersalah=nangis ke...aku ade smua tu tp aku cube untuk tersenyum...sebab kehidupan aku adalah untukk bersuka bukan berduke....klo aku berduke nnt korg jugk yg susa..jgn harap la ku nak tergelak + senyum dengan koe lg..sbb..aku takodd + takodd..koe mara + susa =NAEK HANGIN.....

errrmmm..sedeyh la bile dapat sahabat yg tak retyrety nakk menjage haty sahabat sendiri.....mara org lain..tp lepas kat org lain..itu ke yg diname kan sahabat..walaupun koe tengah mara..tp jgn la lpaskan dekadd org yg tidakk bersala..SAHABAT SENDIRY plak uhh..cube la piki perasaan org.....jgn terlampau mengikut perasaan sangat..aku pon rase bersala sebab buadd cikgu kecewa tp..aku berusahe untuk tersenyum....koe sedikit pon tak pena pikir perasaan org an....koe suke bile wat haty org lain terseksa..dengan sikap kau...kau gembire bile dh lepaskan kemarahan koe dekadd org yg tak bersalahh....sedikit kate MAAf pon tak muncul dary bibir koe..walaupun dah sakedd an haty seorng insan...hermmm tapetape..aku tak kesa klo koe buad aku..tp bile ade seseorng insan membuad koe mcm uh..koe ingt yg koe pena buad org...jgn risaulah..koe sebagai sahabat aku yg aku SAYANG..aku selalu MEMAAFKAN...

TETAPI.....klo aku buad bodo je dengan koe..1001 aku ckp MAAF..bkn aku tak sudy nak bersahabat tetapi bagi aku ruang untuk menyepikan diri sementare waktu..bukan aku still MARA...cume SEDEYHH sebab pernah  MENYAYANGI..MENGENALI..koe..dan KECEWA..sebab tergamak buadd sahabat sendiri...AKU TAK SANGKA KOE ADE LAHRHH SEORG INSAN ALLAH YG EGO..yg susa nak mengaku kesalahan sendiry..tp walau mcm mne pon aku tetap anggap koe BESTY aku..aku tetap syg koe mcm mne aku syg sahabatsahabat aku smua...!!!....seumur hidup aku..aku tak pena rase nak menangiss gilegile..sebab nie..tp..koe adelahh org pertame..yg buadd..aku mcm nie..!!!..SEDIHSESANGATT....


BILE SUSA KOE CARY AKU..TP KOE BILE SNANG LUPE DIRY...APE KOE CKP DENGAN AKU DLM MESEJ...LAIN DARY YG KENYATAAN.....LAIN YG APE KOE TULIS KATT MESEJ...
ERRMM TAPE AKU X KESAHH..AKU PAHAM..DARY DULU LG...KOE MMG MCM UH..TAK PERNAH NAK MENEPATY JANJI..!!!

No comments: