Blinking Cute Box Cat

angin pon ade pasang surutnya..begitu juga dngan org.an.an..

assalamualaikum bloggerss,..rendu la na apdate status...rendu sngt..yela before nehh busy jee dgn SPM..now i had got the result..not bad la.but..bg saia ade selenge sikit..sbb blaja dua tahun..DUA TAHUN taww..tp dpt kutp 4A jee..hmm rase nyesal ta blaja hard n smart..forget that,..rezeki msingmsing..mungkin sekarang kite di bwah..suatu mase nnt kita akan berada di atas jua kan..kan..kan..

nieyhhh..sebenarnye na kongsi la cerita menyakitkan hati nehh..bak kate kaunselor kita patut luahkan supaye hati kite jd tenang..fieynass rase na luahkan dekat sini..btw,..fieynass slalu tulis kat kertas then fieynass koyakkan..tuan-tuan dan puan-puan yg ta mnat na tahu atau pon na bace kan bolem tutup jee belogg nie atau tekan je tanda ala-ala dekad sbelah nehh..dekat kmpter korg sndrie ok. :)

bnde nie mcm nie nak katekan thap ksabaran da sabar da lame..da lame sngt..fieynass pendam jee..sorg pon ta tawu tp bile smalam (5/4/2012) ade org cari opss SENGAJA cari gaduhh mmg ta tahan la kan..sape bole saba...klo bnde niee jd dkt korg pon..aku rase..korg hot n temper jgak..jap aku na listkan..

  • tempat aku kene selongar..mcm aku nie PENCURI pulakk bkn sekali kau jahh..but da bnyak kali..ok..aku deam..bile bende aku hilang smua ckp TAK TAHU..saket ta hati..bile da berseph..aku jgak yg kemas..!!
  • then,..hadiah dari kawan korang yang korang sayang.. tetibe je pecah bile blik keje..korg naekk hangin ta..??..tp time uhh aku bole deam lg..smpai aku ckp mne serpihan kace dye lg..smua ckp ta tahu..DAMN la kan..
  • buku yg cekgu aku bg..HILANG...agk2 klo korg fed up ta..bile aku tanye sape amekk..smua ckp.______korg sndiri pon tahu..okeyhh.tahap ksabaran aku agak tercabar skit..
  • lastly,..pembalut hadiah yg aku baru jee beli ta smpai sminggu pon..3 hari pon ta smpai..dah kene kedut mcm 1001 kdut da ta bole pkai la kan..aku dah la leteh baru blik keje..then na beli bkn dekad ..jauh..buang mase buang tenage..blik2 tngok pembalut da lunyai..naekk la hangin aku kan..tahap kesabaran aku kli nehh betulbetul tercabar..
bak kate ulamak..SABAR SEPARUH DARI IMAN tp SABAR SESEORANG ADE PASANG SURUTNYE JUGAK KAN..aku hnye mampu nanges dlm hati..hnye ALLAH shja yg tahu..but they bole ckp bnde tuh kcik..okeyhh FINE mmg bnde kcik tp kau ingt ta yg kau pena buad dekat aku yg kau mengamuk jgak sbb aku pena jtuh kan susunan folio kau then berselerak la kan..pd hall kau yg suruh aku amek bnde dlm blik kau tuh..itu pon aku ta sngaja na jatuh kan dan selerakkan..time tuhh aku pon belom mumaiyizz lg..lg la ta sngaje kan..kau mengamukk.then kau ngadu dekat emak..emak kejar aku smpai dekat smpang jln ujung nun..skeliling kwasan prumahn dkt situ tngok aku kene heret dgn mak..bnde nie lg kecikk kan kau perlu ktip n susun blik je..ade kene klua tenage kau..wang kau..tadekan..tadekan..tadekan..aku bukan na ungkit..bukan nak balas dendam..tp aku na kau engat balik....sbb tuh aku pilih tmpt blaja jauhjauh..spaye hdup aku jauh dri korg..klo aku mls na blik pon ta paya blik kan..hati penuh dengan kesakitan..kesengsaraan...kepedihan..tak terbendung..hanye aku mampu tersenyum di sebalik kedukaan ini,..!!

No comments: