Blinking Cute Box Cat

mengimbas balik zaman riang :D

assalamualaikum blogger semuaaa..minah kepoh na kongsi pengalaman time  sekolah dekat vokasional ampangan seremban..promoted gytu name skola..HAHA...korang ade cekgu sejaraah..komfem ade ken..cekgu baru suruh bukak buku komfem dah berdengkor..subjekk yg paling famous sbg ubat tido la kate kan..heeee..okeyh..cekgu sejarah kelas fynass nih suke suruh menghafal..yg fynass neh dah la ta suke menghafal...lepas hafal bole pulak dye buat UJIAN...whoaa ta suke..rase nak koyak kan je buku-buku sejarah time tuh..by the way, cekgu nihh seriously SPORTING habess.hukk time f.4 jee..masuk f.5 dye bertukaw wajah..garang wehh..takud aku..kalau nak tahu ape yg dia ajar time uh langsung ta masuk kpale derrr..satu hari nehh tngh syok buat ujian dlm klas smbil buka buku sejarah bawah meja..cekgu ckp cmni ''okehhhh mase tamat"terkejut fynass..ape lg hanta jee la dgn rela hati.pd hal copy paste cume loponglopong siket jee..HAHA.nak tawu dye buat ape dye amek buku budak bhagian atas then dye bace.."blablalablaalalalalaaa"..smbil aku tergelakgelak..ayat budak tuh betul cume kelakar jee..habes tuhh dye ckp cmni dkt aku "ape yg lawak sngt..blablabla.jgn smpai kasut saye baling dekat awak"(sambil dye angkat kasut dye yang muncung depan tuh atas meja guru..PANGGG.)perghh..seriously time tuh aku tersentak + terkejut..terdiam aku kat situ bile cikgu hangin..teros tak masuk sejarah bab 1 smpai bab 5..time exam mid-year seriously aku takut gyle dgn sbjek sejarah.dgn eseinye lg..sumpa takut la..tp alhamdulillah tak fail.dpt C kud..okehh lah tuh..nak tahu tak lepas je cikgu tuh mara fynass da ta beranih na maen-maen dgn dye..yela kung ta pepasal melekap pulak kasut dye kat muke aku nih..daripada pengalaman fynass nih fynass jadikan dye sbg sebuah pengajaran untuk selamanya. :) one more thing fynass pling bnyak buku sejarah sbb takud SPM ta dpt jawab.gabak nnt.HAHA..korang yang tengah belajar tuh jangan lah perlekehkan subjek tuhh lelagy kalau depan cekgu subjek.okeyh..wasalam..i like your smile.

2 comments:

Nadia Syaheera ~ said...

fynass !!! rindu mase2 kite bersama .. hahah

Syafinas salam said...

also miss you :')