Blinking Cute Box Cat

NO title :)

ASSALAMUALAIKUM...okeyh korang" menggu nieyh lah yang pling bnyak bende terjadi minah kepoh...minah kepoh pelik.minah kepoh sedeh..minah kepoh gembire.minah kepoh..minah kepoh..dan minah kepoh .lagi. :) tapi aku tempuh dgn kuat..aku tahu ALLAH bagi aku cabaran sbb dye MAHA MENGETAHUI yang aku nie seorang wanita yang kuat. dan tabah..serta di sebalik semua ujian ALLAH ini terselit rahsia dan Hadiah dari-NYA.

Ermm yg sedeyh nye kawan yg sorang neyh pegy kuala lipis utk Praktikal..selama 2 menggu..nieh ha budak dye Fatin Nurizzaty..waaaaa :'( sedeh la siket tp hari pertame jee lpas tuh da okey..HAHA :) dah la before dia pegy aku touching gyle la dgn dye..one day, tak berckp derr..then before dye pegy tuh dye kejut ken aku sbb dye pegy pagi..EXCITED sngt ken.tp bile smpai sane nanges nak balik sini SHAHPUTRA VILLAGE..ehhh mane bole..

Fatin Nurizzaty

lepas tu aku neh ade la sala faham siket dgn kawan EX_bilik aku sorang neyh..dye hantar mcj yg dye still rendu bdk roomate..dye hargai aku..dye anggap aku neyh kawan baik..dan blablablaaa lagi..hati aku da tersentuh..dye call kawan aku nanges" sbap aku.dye ckp menyesal sbap wat aku terase..rase nak menangis pon ade....TAPI..tetibe budak coz dye terlepas ckp kat aku yg si ex_roomate aku nih ckp "ALA AKU BUKAN RAPAT SNGT PON DGN FYNAS" tersentap hati aku jahh oii..then lastly..aku hantar msj kat ex_roomate aku nie.."lepas nih kau dgn hidup kau..aku dgn hidup aku" then, END laa story kite lepas tuh..aku ta tahu la dia neh ikhlas ta nak kawan dgn aku..hmm sadis. saat aku bersedih smbil edit belog MINAH KEPOH SUKA BERCERITA nih.tetibe aku dpt award drpd budak nieh http://hartiniharisstory.blogspot.com/ nie belog dye kalau nk tngok muke dye..award yg dye tuh mmg buat aku hargai sesangat la..lg" dari tangan dye sndiri..pasti la IKHLAS kan..tetibe aku rase eshhh..aku bertambah syg kat si MJ niy..haaa nie la award yg dye bg kat minah kepoh time minah kepoh tngah sedeh.. :) tank MAK JEMAH.iloveyou .


dan pada tengah memalam pulak time tunggu kawan fynas nieh balik tngok si MJ main gitar..bile kawan Minah Kepoh dah balik dpt lagi award dari dye nie award yg dye alahai chumell jee..http://shamieraforever.blogspot.com/ nieyh belogg dye..dlm tuh bnyk gyle gmbar chumel dye snap.. :) tank miraa..iloveu kawan...
end story :))

No comments: