Blinking Cute Box Cat

dulu dan sekarang..!!!







klo time skung aku dh bizy senaraikan barang yg aku nk bawa asrama....tp skung tak lagy...tiap" tahun aku pegi asrama ari ahad daftr pastu cop bilik nan katil..mcty cari yg terbaekk pnye..!!..klo dulu awl2 dh blie brg skola..!!pastu kita mesty berkmpul ari ahad tuhh smpai tak tido mlm..mulut tue asyik potpet je...!!!..pastu mkn bekal yg kita bawa..kita slalu kongsi bersama walaupun sikit..."aku nk rase yg tu...aku nk rase yg ni lah."...skung dh tak de lg aku dengar semua tuhh..!!..bile pintu gate bkk je..smua berlari nk masuk hostel tp bkn nk pegi mndi..rupe" nye pegi membuta atas katil...!!..nsib bek aku tak..!!!!..pastu pukul 6 dh nk g mkn klo lauk aym je berdebut la pegi klo lauk ikan semua still membuta lg..!!!..ishh..heboh la mlm smua lapa..!!pegi CAFE beli NASI/NASI+TELUR/BURGER/KENTG GORENG/ROTI HOTDOG/AIR 50 SEN..ahahhahah...!!!..tp klo makcekk kantin bg buah tak sedap je tros humban dlm lonkang..!!!..korang nk tawu satu benda tak..??yg aku nk sanad balek2 kat skola tuhh..aku nk sanad mcm dulu..yela kite wat ostel tu mcm kite nie waden la plak an...waden pon tak macam kita..!!..ahah...pegi mkn same"...pegi musolla same"..pegi mndi after"..pegi cafe kirim"...aku rindu sanad time tuhh...tahun 2011 adlah tahun yg pertama aku tak daftar kan diri aku ke hostel tuhh...!!!..walaupun dye membuat kite derita tp dye juge yg membuat kite tertawa dan menangis..!!!..disitu mempunyai 1001 kenangan bersama kita..!!!..bilalah kita dpt berkumpul semula seperti dahulu..!!..bilalah kita dapat bersama seperti dahulu....!!!..aku harap satu hari nnt kita akn gembira..sebagai mana kita pernah bersama dan gembira seperti yg pernah kita rasai dahulu..!!!

No comments: