Blinking Cute Box Cat

rindu nye..!!!!




wau dah sebulan x update blog...!!!..yela sibuk la skang nie dengan keje skola nk... study lg..!!!..taun nie kan taun Aku nk amik spm...mcm nk pegi menentang israel la pulak..!!..aku nk cite la skit an ape yg blaku selama sebulan...sebab SHARING IS CARING..ahha..time fest day masuk skola...mcm biase la...momokak yoe..!!!..pastu aku TERCALON menjadi PRS(PENJAHANAM RAKAN SEBAYA)ehhh sala..(PEMBIMBING RAKAN SEBAYA)....haishh....pastu sebelum MY BUFFDAY aku excident..trok x trok..saket la jugak smpai ke ari nie...time buffday x sambut pape pon yela owg tngh saket an....tanxx ya sape yg wish my buffday....!!!....errmm bile dh jadi PRS nie mesty la ade kusus kepimpinan an...by the way aku x dpt pegi....tp hakikat nye aku mmg nk pegi....disebabkan ade sedikit masalah...klo ade pluang aku pegi yew nnt lpas nie..!!!..lepas tu bermula la cuti seminggu tok hari raya cina......!!!..oiii aku x sambut yew...!!!!..time kat uma tngah syok wat keje akaun..tibetibe dpt calling dary ABAH...die ckp "adeq sok abah balik pegi beli laptop dekat senawang tu yew"...aku pnye prasaan perghhh gembire gile...hnye ALLAH je yg tawu....bile dh smpai je kat kedai uh...haty ku kecewa dan luluh kerana kedai laptop tu tutup la plak arie ahad.....semua kedai komputer tutup..nk pegi JJ nan TERm jauh plak...pastu keesokanye aku n my father pegi la kedai kat senawang uh...uishhh letih dari kg kan...lastlast aku dpt gak laptop..tp bkn laptop yg aku nk uh..laptop yg aku nk uh downnn skit..yg my father pilih nie up skit..keluaran yg ketiga terbaru an...mksud nye yg aku nk tuhh dlm keluarn ke-4 atau ke-5 pnye keluaran la....!!!.....skung aku x yah la pegi CC lagi...beruntung gyle...!!!!....uisssshhhh....tu lah yg kat atas uh lah laptop aku tp yg wane coklt....!!!..cntik an....!!!...

No comments: