Blinking Cute Box Cat

rendu mereka :)

assalamualaikum here. :) minah kepoh nak apdate status nie..btw, tak terlupa juga nak ucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA. :) cuti hari malaysia kan lame..tp tade la lame sngt 5 ari jek..kamis balik rumah kawan smpai sabtu,then sabtu balik rumah sendiri sebap ahad rumah ade kenduri doa selamat :) itu pun tak tawu pon senanye,tapi mak call last minit..suruh balik..then,,aku pon balik  je la..dgn naik tren..dari rawang ke seremban..pastu aku amik bas untuk ke kuala pilah iaitu kampung aku :)..aku kan anak yang mendengar kata :)

..time kenduri tuh..fynas jmput kawan baek fynas dtg..mereka pon dtg la dari jauh dgn menaiki kereta viva elite si nazirul neh..aku hargai sesangat..terimakaseh aen, naz, dan wani sebap sudi dtg dari jauh walaupon tade aaa jauh sangat ken :) ..btw,..time mereka nk blik..fynas sedeyh sngt..sbb..fynas nak mereka sntiase ade di dpn mate fynas..time aen peluk fynas dan mengatakan sesuatu di telinge..fynas rase susah sngt nk lepaskan pelukan etuh..seriuss..sedeh sngt bile dieorg nk blik. :'( ..menitis jgak lerr airmate aku arituh....lelagy bile si aen post ayat neh kat fb fynas
"The moment bila dapat story semuanya dengan kau macam dulu and aku rasa lagi better lepas tu :') When you hugs me and say "loveyou" , I know I really miss our best moment before this :'( Please takecare of yourself, I'll miss you and always love you my dear :'* ♥"

dan fynas pon blas lah dgn ayat

":') don't be sad dear..kau adalah insan yang aku sayang..dan aku hargai sebap aku bahagia bila kenal kau sbg SIBLING yg baik..seriuosly and truly..when you hug me and says 3 word like usually..I feel sad for release the hug ♥ ..hurm..takecare yourself also..everyday..i love u.i miss you and love u.(sebap tuh tetiap hari tengok gamba :')"
 dan bile aku tengok balik gamba..ermm mmg ta terkire gamba aku dgn si minah aen nih terlampau banyak antaranye:)
 aku rendu mereka..si aen yg  pakai tudung zebra..yg sebelah tuh pyka..dye pon kawan fynas jgak.HEHEHE..END STORY ;)

No comments: