Blinking Cute Box Cat

aku tak KUAT seperti yang di sangkakan :')


Assalamualaikum.semua,lame tak bersihkan blog nie..tengok tuh da ade habuk..please tlg lap kan.. :) ..story kali ini about PERSAHABATAN..hurm sedeh kan bile kite kehilangan seorang SAHABAT yang teramat BAIK.org ckp hilang seorang dtg seribu tp nak cari sebijik mcm seorang tuh bukan senang..tetapi malang kan kalau kita tak hargai nye sebaik mungkin..tapi mungkin ade SEBAB yang tersendiri..tiada seorang pun yang kuat setiap kali SAHABAT dye pergi..kuat mcm mne pon dye..air mata dye pasti menitis jugk. :’)..kesedihan tidak dpt disembunyikan..YA ALLAH, sakit sangat ketika aku kehilangan sahabat yang aku sayang..sebab aku sayang kat dye,.dye terlampau BAIK,.baik sangat yang aku pernah kenal dekat kolej nih..kalau boleh aku tak sanggup utk kehilangan dye .TA SANGGUP.perit hati ni bile dye tade.tapi aku kene redha itu keputusan yang TERBAIK buat dye & buat aku,..lepas neh aku tade la tngok muke dye yg tak ceria..dan dye pon ta la sedeh jee..sbb dekat sane ade KAWAN dye yang lebih baik dari aku yang boleh menjage dye..HOPE SAYANG..mungkin kau anggap aku kejam kerana buat PERSAHABATAN tergantung..tape aku tahu..aku sedar semua ni.hanya mampu aku ucapkan MAAF buat kau susah hati dan tersepit di tengah” itu bukan niat aku..dan sekali lagi aku minta maaf sebab buat kau menangis, sedih,dan mcm lagi..aku sanggup undurkan diri aku sebab aku ta sanggup lihat kau terseksa,susah hati,dan tersepit tengah”..NOW, kau dah tak tersepit tengah”kan.kau pon dah tak susah hati lagi HOPE LAH SAYANG..fynass dah JANJI kan yang fynass tak nk lg kacau hdup ****..jujur aku rendu di saat kite ketawa bersama,bergembire bersame tetapi sekarang semua dah hilang sedih sangat..di saat kau cium pipi aku sambil berkata **** sayang dekat fynass..YA ALLAH hanye tuhan yang tahu hati aku ketika itu..aku pun sayang kat kau dan rendu semua kenangan dengan kau tp aku tak mmpu nak buat kau gembire..kalau kau nak tahu sebenarnye aku tak KUAT..!! semua tuh hanye kepura-puraan..bile jejak kau meninggalkan bilik ni..saat tuh aku menitiskan air mata tanda penyesalan..tp aku sembunyikan sbb aku bodoh..ingt tak rkman lagu..hurm tetiap mlm fynas dengar..dan bile fynas dengar rkaman tuh air mate pasti menitis tp fynas ta tnjuk sbb fynas tana la tngok **** sedih jgak..fynas nk awak kuat.fynas nak awak kenang fynass dalam doa..ingt tak ayat nie fynas pernah bg…fynas hope yang kau simpan

Aku ingin sahabat ku tahu yang aku sudahkan kau sebahagian dari kecintaan ku tidak lain kerana ALLAH,  Aku ingin sahabat ini selalu mengerti yang aku perlu doa darimu agar tetap kaki ku ini dijalan yang benar.  Aku ingin selalu kau faham yang aku mempunyai banyak kelemahanyang terkadang melukai dan membuatkan kau tidak senang dengan aku.  Wahai sahabatku, yang dirimu sentiasa di hati maafkan tiap khilafku, mungkin tidak mampu untuk aku hilangkan parut luka di hati mu, tapi aku senantiasa berharap utk menjadi SAHABAT yang setia disisi dalam payah dan senangmu.kerana

PERSAHABATAN KITA TERTAUT DEMI CINTA ILAHI

terimakasih awak sbb pernah cipta kegembiraan dan kedukaan bersama fynas.maafkan fynas awak fynas terpaksa undurkan diri ini supaya nak tengok awak bahagia bersama nye dan delete gamba fynas dekat fon awak :’) terimakasih pernah jage fynas time fynas demam arituh walaupun skejap fynas hargai sngt.fynas sentiasa sayang dekat awak tidak akan sekali dan sesaat pon terlintas di fikiran nak melupakan awak. :’) FYNAS SAYANG SANGAT DEKAT AWAK.TERIMAKASIH BAGI CIUMAN TERAKHIR DI PIPI KANAN..fynas hargai sngt” sebab itu adalah hadiah yang terakhir yang amat bermakna dlm hidup fynas.TERIMAKASIH AWAK. :’) TERIMAKASIH UNTUK SEGALA-GALANYA :’)

ini ialah realiti yang aku kene terima

No comments: