Blinking Cute Box Cat

Cerita tergantung

Assalamualaikum,

Ape punya tajuk lah, mcm cinta tergantung pulak,banyak –banyak tajuk, cerita tergantung jugak dipilihnya, yelh bnyk cerita nk tulis kat blog ni, tp semua tergantung dek kekangan masa dan berokband yg dah expired.

Chopp,chopp, tweett, i follow J hee, berkarat-karat nye lh ayy blog ni, nak hampir setahun meninggalkan dunia blog.last update entry pasal arwah Hazirah L agak lame jugak untuk aku terime knyataan yg arwah dah lame pergi tinggal kan aku, erm dah masuk 10 bulan  arwah pergi, al fatihah untuk sahabat ku.

Ehh,ape cite sodeh ni,okay.okay tukar topik, ni nak kemas sikit, nak mop, nak sapu, nak cat, nak….blaa.blaa lg, dan nk ckp ade sape-sape sudi nak tolong kemas tak, macam rumah usang dah fynas tengok blog ni.

Selama hampir setahun fynas tinggalkn dunia blog ni, bnyk cerita yg fynas nk kongsikan, tp just point-point je lh, nnt klo cerita dari A smpai Z, takut letih pulk mmbace, bkn tu je tangan fynas yg menaip ni pun boleh kejang, mata pun boleh lebam.kahkahkah J

First, pindah bilik lg, pindah lh sbb rumah nk upgrade, trpksa pindah bilik dekat blik classmate,btw okay lah, tp kli ni fynas dah tak sebilk dgn si Atul dan tini, kitaorg semua dh berpecah tapi hati kami tetap satu dan tetap dekat.  J dekat blik baru ni, kene beware sikt sbb ade pencuri tp apakan nasib mlang tidak mengenal tuan, duit ku dicuri sewaktu tidur, sbb sblum tido fynas ade kira duit, bngun pgi nk g apply kerja, chek dompet, tak dok, sabarrr je lha.

Time break sem 3, fynas setart keje di kenny kuantan,msti ade ckp, kenny lg,kenny pun hokay hape, walaupun mulut manager perempuan mcm puaka sikek, sangat pengalaman bekerja dalam waktu banjir dgn seharian takdo elektrik, dan dua hari sebelum nak berhenti telefon samsung S3 aku hilang kene curi, kuang asamm betul pnye pencurikk !

Now, dah hampir masuk semester 5, nampk tak betapa lamenye aku tak hupdate blog hampir satu sem aku tak cerita, aku nk kongsikan Alhamdulillah pointer aku dan kawan aku pada sem 3 menaik semuanya, tp aku menaik pun aku lh yg paling rendah dikalangan kawan aku, btw, aku tetp beryukur dgn apa yg aku dpt J pointer sem 4 ? aku pun still menuggu pointer sem 4, hope aku dan kawan-kawan aku menaik, sbb sem 4 ade lah sem yg mncabar bg aku, karenaa, eh indon plak,hihihi,

Sem 4 kami classmate hmpir repeat satu sbjek,tp nsib baik lecturer Mr Cool ni, mudah utk memaafkan. Disebab sbjek ni, classmate dah tak mcm dulu, ber’gap’, dan buat hal msing-msing.  Subjk utk sem 4 gop agak mencabar lagi-lagi dgn law, pecah pale dibuatnya.

Cuti sem 4 ni aku kerja, aku kerja ni haa, ape name dia, nie kenny rogers roaster, ahahaha, haish kenny lagi, bia lah, rezeki ade dimana- mana, lg pun gaji dh naik tau 5 ringgit sejam dan 7.50 ringgit kalau OT, at least boleh lh tmpung pengajian sem 5 aku nnt, yg penting name takdo dlm list HUTANG dan boleh buat pendaftaran tanpa penyekatan J


Alright, hampir tamat dah cerita, mungkin ade cerita yg nk fynas kongsikan, tp mungkin tak ingat atau tidak perlu rasanya atau biarlah ia terpadam lepas fynas mop dan sapu nnt.wakakaka.walaupun bnyk bende yg berlaku sejk fynas pindah bilik kali ni.biarrlah dia pergi main jauh-jauh.hehehe.okayyy.daaaa.jumpa lagi nnt pada entry lain kali lain hari J

No comments: